Tuesday, November 27, 2012

kisah beberapa bulan lepas



Hi guys,(mcm la ada ramai peminat/pembaca kan)
lama dah rasanya tak merintih/mengadu nasib kat blog nie..
Anyway..today saya akan ceritakan slot/plot kisah saya 
yang berlaku sepanjang beberapa bulan lepas!!




1st day demam...
muka dah xleh blah dah...:)


ohh sabtu yg panas!!! basuh kete!!



if senyum sikit kan bagus, sedekah kan senyum..
we just lepaking at Chatime!!
need some ice galore walaupun deman:(
hehe



ni lah KL pada sapa yg xtaw KL tu apa...
suram je pagi2...berkecah tengahari sampai petang..malam cantik ada lampu2...
miss my calm melaka city!!!
what plan akmal??
stay at melaka?
okie!!!deal 4 year after!!!
wish me luck!!!!
amin!!


jamm!!!demam!!!!
and!!!



ada org dtg masakan bubur+ayam goreng mamak!!!
sedap gak..but tekak saya xberapa sedap...so xhbz pun bubur..penat buat...
but for the nextime xdemam mybe hbz saya mkn!!!


bubur+ayam mamak


nie lah Chefnya....
tqvm!!


closeUP!!!



minggu berikutnya!!demam xbaik2 pun..dah 2minggu!!
n still come to work !!


and on that day..demam back to back xbaik2..
+office xder sapa pun that day..most team on MC n AL..
saya rasa something wrong somewhere in body!!
okie..go to the panel clinic!!


maka saya pun dapat la tiket ker shopping mall...
WAIT!!! nie bukan mall parking okie..nie hospital parking!!!!


this is part 1...stay too part 2 guys!!

xoxo






No comments: