Monday, November 14, 2011

cannot tahan anymore la!!

Menunggu sesuatu yang sangat menyebalkan bagiku
Saat ku harus bersabar dan trus bersabar
Menantikan kehadiran dirimu
Entah sampai kapan aku harus menunggu

Sesuatu yang sangat sulit tuk ku jalani
Hidup dalam kesendirian sepi tanpamu
Kadang ku berpikir cari penggantimu
Saat kau jauh di sana


Walau raga kita terpisah jauh
Namun hati kita selalu dekat
Bila kau rindu pejamkan matamu
Dan rasakan a a a aku


Kekuatan cinta kita takkan pernah rapuh
Terhapus ruang dan waktu
Percayakan kesetiaan ini
Pada ketulusan a a ai aishiteru

Gelisah sesaat saja tiada kabarmu ku curiga
Entah penantianku takkan sia-sia
Dan berikan satu jawaban pasti
Entah sampai kapan aku harus bertahan

Saat kau jauh di sana rasa cemburu
Merasuk ke dalam pikiranku melayang
Tak tentu arah tentang dirimu
Apakah sama yang kau rasakan


Satu sendiri pikiran melayang terbang
Perasaan resah gelisah
Jalani kenyataan hidup tanpa gairah
Oo.. uoo.. lupakan segala obsesi dan ambisimu
Akhiri semuanya cukup sampai di sini
Dan buktikan pengorbanan cintamu untukku
Ku mohon kau kembali

Sunday, October 16, 2011

the launch of AREA27!!! its WOW! by Bernard Chandran!!!


supper cool!!
me??? yup!! i loike it much!!!

thanks for the t-shirt mr bernard!!!!!



coolness!!!



wif Sharifah sisters!!!
kak leya serios ko mmg lawak!!!!




for Area27!! !!! many thanks, alot thanks & supper thanks!!!
to DBC!!! hey!!! we love ur design!!!!!


xoxo
!



all pic by my junior @uitm!!
Raffix Alias!!
tq coolness!

Tuesday, October 11, 2011

we love talent by DBC



agency: hi akmal r u free to have a simple
photoshoot @area27 by BernardChandran?
akmal: say again?
agency: r u free to have a simple
photoshoot @area27 by BernardChandran?it is for
a website, and launch this saturday. r u free n interested?
akmal: yes i wanna it!!!.bye!







Sunday, October 9, 2011

weekend?


supper
sad













hope everything will be fine n okie,
sgt la takut in this moment,
supper takut!

Thursday, October 6, 2011

kenapa saya:(

xtaw nk ckp kat sapa,
xtaw nk luah kat sapa,
xtaw mcm mana nk ckp,
xder sapa pun nk dgr mungkin apa yg saya nk ckp,
pape pun sy amat tertekan tapi dlm keadaan tenang mcm xder pape,
tapi sebenarnya sy amat tertekan..

hakikat kene terima,
kene ambil,
kene hadap,
kene usaha,kene doa,kene tawakal,
dan esok lusa harinya, apapun harinya, kene redha kalau xdimakbulkan.

















p/s: semua ditimpa masalah,satu persatu, ini masanya kita tahu kita dimana letaknya
cemburu,terkilan,terbiar,
saya perlukan anda, tapi anda bukan untuk saya.
saya juga bukan untuk anda... tapi sy usaha untuk anda..tapi anda xpernah usaha untuk saya..
saya tunggu masa, saya pergi nanti, anda xperlu usir saya...

Sunday, October 2, 2011

"pizzahutTVC"



hi all,
1st nk cite pasal casting dulu...,punya-lah byk dugaannya...(demam,xleh nk drive,pening++)
tapi g jugak...casting on sunday..so oklah..xkeje..so xlah terkejar2..
Ahad tu baru baik dr demam..so xrasa bole pergi..Lps hbz g umah baiti,makan2 hujung2 raya nie...then hantar jas then but agency kata sure u dapat..so try je AKMAL!
Mmg sgt malas..but saya pergi gak..ngan jalan jam...sambil tu dah roger kwn nk jumpa kat curve..sekurang2nya ada teman sementara jam... so g la casting..biasalah casting kan...muka masing2 "langsi" semua la dok tgok cermin..sikit2 betolkan rambut...dah biasa..so biar jelah...
punya lah ramai yg dtg...rupanya diorg just nk buat portfolio ..so saya punya awal la..dtg,bukak getah rambut,then terus casting...-..

beberapa hari pastu...okie! dapat job nie!! happy!!!

option 2!!! my own wardrobe?yup my own ..so i got the taste la kan?
hehe...senang keja stylish...xpayah siapkan baju.....!


yg mana my scene???

my lunch dat day...so yummy...

semua xleh makan....huhuhu...tapi sedap je tgok..

yeayyy dah nk habis dah...cepat gyler...!
rasanya inilah TVC paling cepat pernah saya buat....gudjob la directo!!!!



amik feel....(padahal byk kali take ni)hehe

click for full tvc view!

wif my "girlfriend"

video

janji nk teman setiap shoot ,tapi....xder pun...letih keje,jauh,busy..sob sob

Saturday, October 1, 2011

melaka???yup! melaka!!!!


after trip dat day (PD) kami ke melaka..
semata2 nk mkn
cendol+laksa..
so letih+jam masa balik..but! so
fun la..

carol,me.steph & uncle jun



jonker 88










: dia xsuka pergi jonker..saya suka..so sy pergi ngan org yg suka la..hehe

Thursday, September 29, 2011

setahun yg lalu:)



rambut tahun lepas....
supper besar!!!!!!! saya suka!


candid cast


















p/s: ko betolkan dulu gigi ko.....(muka ko) sekali..then baru ko g casting......

Wednesday, September 28, 2011



NEVER give up searching!
U deserve BETTER in life.
xxoo

letih la.....



















lama2 nanti lupa lah....relex2...:(

the bufday!!!!



Selamat hari jadi semua....
semoga diaminkan segala doa2 anda kawan2..
huhuhu......:)







Steph steph bufday!!

nick bufday!

lee bufday











i buy underwear for his bufday...wink wink!
happy bufday to u tayunk!!!!


Tuesday, September 27, 2011

and wonder why




It breaks my heart,
it makes me sad to think of all the times we had.
You made me laugh and
you made me cry.
And all that I can do now is
sigh,and wonder why.





why i in that place:(

Monday, September 26, 2011

the or a trip?




Lama xtulis lama xupdate..lama xg trip...
lps nie hope dpt g lagi(if free la)
*sebulan sekali ker?

for this...only this la okie...later will update lg..wink

xder rambut,sikit rambut & paling banyak rambut!!
























nak g ngan dia lg nanti..hehe

Sunday, September 25, 2011

Thursday, June 16, 2011

Tuesday, May 10, 2011

Wednesday, April 6, 2011

Sunday, April 3, 2011

all my sayang list...:)


sayang korunk semua!




xxoo

ahad.

after 2 week tunggu.finaly ianya diluahkan jua...Now saya baru tahu yg saya juga sama seperti yg lain....dan itulah hidup sebenarmya. Tapi itu tidak bermakna dia menjadi musuh atau org yg paling dibenci(sebab ada yg lg saya benci)huhu. Tekaan saya benar belaka. Keputusan telah dibuat. Saya terima. Dan mungkin selepas ini ianya akan jadi cerita untuk ditertawakan pada masa2 kita tua nanti.... Dan selepas hari ini...sebagai teman yang boleh menceriakan. teman kongsi duka. teman luah segalanya. Kesungguhan saya selama ini iklas. Tidak minta dihargai . 4 tahun yg begitu cepat bg saya...

MODE: i am okey..!!!

Wednesday, January 26, 2011

yes! i'm fool..so what??

"supaya anda dipercayai"

Sunday, January 16, 2011

dahulu dahulu

16 hari dah dalam tahun 2011..and..rasanya xterlewat lg nk say selamat tahun baru semua..2010?huhu..mcm2 jadi lah...suka duka...mungkin disini aku boleh kongsikan...lalalalala~~selama mana blog ini dicoret..selama itu lah perjalanan hidup aku mula dan habis pada 2010....awal tahun yg sgt mencabar..lps jer hbz study...mula alam pekerjayaan..mungkin aku rasa biasa je sebab dari masa skolah pun dah keje..so xrasa apa2 sgt..hehe..mencabar?apa erk?ohh... kediaman-mcm2 jadi...ngan kerja xder lg nie..sibuk nk pindah umahh..so pindah la kat vista angkasa..huhu kat sini lg byk benda jadi..mcm2...tapi biar ianya jadi kenangan...huhu..pergi kerja ngan lrt...balik pun sure la kan ngan lrt..haha..keadaan bilik yg xteratur..umah pun xbeberapa selesa..life kelam kabut...keje balik lambat...xder masa pun...huhu..dan yg paling aku sendiri pun xpercaya ..aku tidur beralaskan kain selimut selama lebih kurang 6 bulan..haha..sedih mmg sedih..tapi sebab nak xnak ...kenelah jugak kan..

Setiap bulan pasti xcukup duit....byk benda yg kene uruskan...deposit umah..n mcm2 lg...haha..nasib budak2 umah paham je..ijat.halim...best ngan diorg..now ijat dah pindah ampang..n halim kawen dah...duduk kuaters kat putrajaya..haha..lawak2..diorg nilah kwn yg betol2 kawan..fared?dia lg la kawan yg betol2 kawan..byk dia tolong aku..tapi itu semua akan aku igt sampai bila2..korunk la...hais...

Oleh sebab itu aku kene kerja kuat..xkira apa pun...as graphic designer bukan boleh tunggu makan gaji sahaja..kene pandai la freelance..haha..kalo x..matilah duduk kl nie..kikikiki:)
Tapi aku syukur ngan semuanya.....sepanjang 2010 byk rezeki yg Allah limpahkan..amin...alhamdulilah..kehidupan aku byk berubah...dan aku diajar erti hidup dan sahabat....selama berada dlm kesusahan..aku kurang rasakannya..mungkin aku tidak terlalu memikirkannya..atau mls nk fikir.haha....Hidup byk taw cabaran..xterlarat la nk laratkan..haha..tapi demi mencari kehidupan yg lebih baik...kene teruskan jugak..huhuhu...

Kerja pertama aku besh..opis besh..kwn2 besh..tapi jodoh kami xlama...syarikat bermasalah...semua kwn2 kene cari kerja lain...mcm2 kan...kesian budak2 tue..terkapai2..haiss....aku xkeje 3 bulan dengan gaji....sebab boss lama still bayar....dlm masa tue gak aku puas cari kerja sana sini..haisss..mmg susah...

Now semua dah berubah..haha...syukurr...

Friday, January 7, 2011