Wednesday, September 9, 2009

DULU2..pernah rasa?


Dulu,sebelum pergi kerja,awak akan kejutkan saya.

Dulu,sebelum tidur, awak akan beri saya ciuman.

Dulu,sebelum makan,awak akan beritahu saya apa awak makan.

Dulu,sebelum nak jumpa,awak mesti excited.

Dulu,masa saya call awak,tak sampai 5 saat awak dah angkat.

Dulu,kalau sms,sampai sakit jari jemari.

Dulu,saya cakap sikit,awak mesti dengar.

Dulu,kalau pergi mana-mana,awak mesti minta izin saya.

Dulu,kalau saya lemah,mesti awak kuatkan semangat saya.

Tapi.........

Sekarang,saya rindukan yang DULU2.



*tiada kena mengena dengan yang hidup ataupun mati

4 comments:

Nik Nur Amirah NY said...

dulu-dulu tu sesuatu yang indah
:D

FaFaFa said...

pergh. . . sgt dulu2. :)

The Kisser said...

(sedih btol baca entri ko ni..ngee)

Said Razif said...

:(