Sunday, June 7, 2009

:Become an uncle in 6 month!




hellOOO guys!!!!
Last weekend i going back to Melaka.Myfwee weddin'on saturday & feels sow tired, sleepy, drowsy, weak and restless..!!!

Ini cousin sy yg baik~~~kikikiki...col her Kak LOng la...n she's pregnant.And me become an uncle la lg 6 bulan ek???
suke!suke!suke!..

Apa yg terjadi ek?

1.Plan nk balik jumaat(xjadi.semua.penat.balik.keja.xlarat.bw.keta)

2.Balik hari sabtu seawal 8.00am(jam kat Serdang till tol ayer keroh!!)

3.Sampai melaka at 2.30pm!!!(wat da FISH!??)then g la makan kat umah kawen mbr sy itu...

4.Mycousin go to PD have a second majlis la...n me?tgl kat umah...(malas!plan nk balik ahad...)

5.Tido kat bilik kesayangan till 7.00pm!lalalala..

6.Saturday nite kat JonkerWalk!hahhaa..jumpa kawan baru!cool..

7.On ahad g MC beli tiket at 3.00pm balik KL lols!


Jumpa benda ne kat cold storage.Try la...besh gak!

manis tahap dewa!
RM 0.99




Friday, June 5, 2009

:tulis nama saya sendiri

Ya tuhan..bosan tahap dewa....maka main tulis2 nama untuk sesuka hatiku...
Actually ne adalah project batik ape ntah untuk one of  bank kat Malaysia ne...
sow kenalah susun segala segitiga ne tuk ganti color batik....
Lain yg art director suruh..lain yg sy buat ...dok wat nama la..updated blog bagai..
hahaha....
dan dengan ini sy mempersembahkan....


"Yang Sempurna"
Sedap gak nama ne sebenarnya...baru perasan.....thanx dad!



huhu....2012 ne tgok yer...kikiki....lama lagi kot?nape ek diorg wat awl?pelik la...
Here sy tunjuk basic2 je yer..xbleyh nk tunjuk lebih2...(nanti kene saman...design org ne..kikiki takot oke!...)

"The Tringle Batik"
Camne ek rupa batik ne nanti???


Tue jelah 4 today....mlm ne nak balik Melaka....myfween weddin'(kawan dr tadika oke..)
mish u myroom kat Melaka!!!kikiki...
c ya!....
*En Arnab-7.45am-Bandung-KL-mish u too!
~wink~wink~

Thursday, June 4, 2009

:The Charming

Mengingatkan sy kepada kehidupan masa kecil...jual kuih n kacang kat station bus....kikiki..but seronok oke!!

“I come from a very simple and poor family. My father is a mechanic and my mother (of Chinese and Indian descent), a housewife. She tends a small chicken farm and vegetable patch outside our home. Sometimes, she sells egg and beef rolls and other foodstuff at the market"

 Joannabelle Ng Li Vun

Miss Malaysia/Universe 2009 Joannabelle Ng Li Vun

Wardrobe Coordination: Julia Leong, MIFA

Outfit: Tangs at Pavilion, Kuala Lumpur

Hair: Sean Wyn, Esprit Salon by Miko

Make-up: Taymie Chin, ExpressionMaster

Tiara and jewellery: Tracy Ong, Elegance Club

Location: The Royale Chulan, Kuala Lumpur



Tuesday, June 2, 2009

:En Bulan for En Arnab.

Helo~~
kikii.....da xde keja nk wat..n sy pun bermain2 dgn ini illustrator....buat En Bulan for En Arnab..
n memang nak guna for my blog also la..
Sambil2 buat logo,sambil2 buat benda ne,sambil2 kacau org.....maka jadi jugak la en bulan sabit separuh ranap ne....(sambil memikirkan nk makan ape hari ini?)


En Bulan for En Arnab(hope u suka la ek)
Ne la buktinya kegigihan sy men"draw"benda ini...



"My Hidung Kemek"
N smalam da menjelaskan segala bil yg perlu dijelaskan....mereka2 adalah:
1.Pn Air & En Elektrik serta rakan mereka yg bujang xkawen2 lagi.
2. Miss Sema Rumah.
4.En Lesen Memandu yg da mampus,harap bersabar sy akan hidupkan anda xlama lagi yea.(kesesakan lalu lintas didalam bekas simpanan duit)



 MTV Movie Awards,California 

"Outrageous Outfits"BBC NEWS
Sacha Baron Cohen menunjukkan dia punyer "outrageous outfits" masa kat karpet merah.

"Controversy"BBC NEWS
ne ape masalah dia pun sy xtaw la...kikiki..klakar oke...

Sunday, May 31, 2009

:flip flops


Hi MR JUNE!!!!
Its June weyh....n byk benda xbuat lagi....kikiki....nothin' yg besh la..tapi yg simple2 la kene buat b4 ianya menjadi tidak simple...
Apa yg jadi last weekend?

Fri:Balik umah n kuar berjimba bersama Ady,Rafi n Yuz....

Sat:1.Dengan mengantoknyer balik Ampang.....nk makan...then mymom xmasak!!!!(col dominos la jawabnya)2.Makan sambil bual2 ngan mycousin sampai tetido.

Sun: 6.45am g kl sentral go to Bangi by komuter...shoot 4 my kwn sekampung..Azmi..selamat pengantin baru....
n xlupe gak pada mizz Farrah n bro Fuad...selamat pengantin baru!(sowiee xdpt dtg...)

"Pinang dibelah dua"
semoga hingga akhir hayat....
lurve...


Kekasih hatiku...en hijau pucuk pisang tanduk.
My new flip flops!!!!
beli kat tesco ampunk.rm 3.80 jer.

Selamat Pengantin Baru Azmi!
sowie la photographer tangan agak...haizz...

Dominos!!!!!
cool la packagin' ne....

Friday, May 29, 2009

:Sharon Stone

Hi guys,bila fweetime je g kat rak capai ape2 jelah yg ada...buku.mag,report n everything la.N kali ne jumpa VOGUE edisi may 1992.cool ok..cover 
Claudia Schiffer.Tapi dia ne slalu tgok..
yg xselalu tgok ne film star noir-Sharon Stone..sow 
ne la muka dia ganti muka saya yg ngantok n nk balik 
umah tito 
(kepala berat mcm mane ntah xbley handel da ne)...kikiki...

Mengantuk yang keterlaluan
~~demam lagi~~

Double Spread VOGUE 1992
Janice Dickinson in Michael Kors

My ubat-KLINIK DAMAI
sebelah 7e sec 7

Wednesday, May 27, 2009

:finally saya demam.

Hi guys....im back(demam la pulak kan)..da lama xtulis pape kat blog ne...since aug last year lol...maka xde byk sangat nk share coz da tertinggal jauh..kikikiki...n saya start dengan my internship story la ek...enjoy!

Says hi to kawan baru saya..en hitamputeh
kasut g keja

Mounting place since 12 year ago.. 
percaya x?saya mula2 tgok pun mcm xcaye jer....
but da tgok n tgok lagi...oke..percaya...

My desk
designer lain punya la busy..me? busy design facebook!

Pagi tadi jumpe ini anak masa saya nak g keja.(mane ntah nak g pepagi wif her ayah i think).Tapi ini anak sangat suka pose...
btw.u sow kiut la adik!
How to Perfect Your Model Posture
kat monorel kl sentral